ראה"מ באזור האסון: "נכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי"

איתי גדסי No Comments on ראה"מ באזור האסון: "נכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי"

ראש הממשלה והשר לביטחון פנים יחד עם מפכ"ל המשטרה ביקרו באזור האסון בהר מירון, ראש הממשלה הבהיר במקום, "אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא ישנה"

צילום: לעמ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שישי) לאזור האסון בהר מירון יחד עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רובי שבתאי. נתניהו שמע סקירה על המצב בשטח.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: אמר בעת ביקורו בהר: "אסון הר מירון הוא מן האסונות הכבדים ביותר שפקדו את מדינת ישראל. אנחנו דואבים על הנספים, ליבנו עם המשפחות וגם עם הפצועים שאנחנו מייחלים להחלמתם המלאה".

נתניהו הוסיף, "היו פה מראות קורעי לב, אנשים שנמחצו אל המוות, כולל ילדים. חלק גדול מהנספים עדיין לא זוהה ואני מבקש להימנע מהפצת שמועות ברשתות החברתיות כי הדבר הזה קורע את לב המשפחות. תנו לרשויות לעבוד".

ראש הממשלה הודה לגופי ההצלה על עבודתם, "אני חייב גם לציין שהייתה פה פעולת חילוץ מהירה של המשטרה, כוחות החילוץ והביטחון ואנחנו אסירי תודה להם – הם מנעו אסון גדול בהרבה".

נתניהו הבהיר כי "אנחנו נערוך בדיקה יסודית, רצינית ומעמיקה כדי להבטיח שאסון כזה לא ישנה".

ראש הממשלה הודיע, "אני מבקש להכריז ביום ראשון על יום אבל לאומי. בואו נתייחד כולנו עם היגון של המשפחות ותפילה לשלום הפצועים".

 

 



0 תגובות